Powered By Blogger

jueves, 15 de marzo de 2012

MARKETING 2


 riterios:

1.     Analise visual:
1.     que tipo de imaxe é.
·        a dun indio que quere o peugot do anuncio pero como non os hai no seu país, destroza o seu coche dalle a forma do coche que el quere
1.     Enumaricion ou target ao que vai dirixida
·        Aos adultos, a xente que pode conducir un coche 
2.     Estratexia entre opta a compañía
·        No anuncio a compañía dinos que é unha sorte que teñamos ese coche no mercado mentres cos outros non e que temos que collelo por iso
3.     Referencia a competencia
·        Non, non fai ningunha referencia
4.     Resume nunha frase a idea coa que pode quedar un espectador que vexa ese anuncio
·        Coller o coche que os demais queren pero que non o poden conseguir
5.     Valoracion persoal do anuncio
·        E un anuncio moi divertido xa que nos amosa o que fai o indio contal de conseguir o coche dos seus soños ainda que creo que é un pouco esaxerado
                                         
1.     Analise comprensivo:
1.     encuadre e angulo da imaxe é.
·        sempre se situa na zona na que o indio esta a destrozar o coche nese momento
2.     descripcion do que vemos.
·        Un indio quere un peugot que aperece nun catalogo que ten pero no seu país este tipo de coches non os venden no seu país asique coye o seu empeza a destrozalo e darlle unha forma parecida a do coche do catalogo
3.      Que colores se utilizan e porque .
·        Utiliza colores exoticos para dar unha sensacion da india
4.     texto describe si existe un eslogan ou texto do producto.
·        Non, en tal caso a mensaxe que nos transmite o video e o que  é un coche que todo o mundo quere e que por iso o temos que ter

2 comentarios: